domingo, 2 de julio de 2017

Comitè Català de KYUDO - Federació catalana de tir amb arc






El kyudo és un art marcial de tir amb arc japonès que es practica seguint els principis de la tradició i amb l’esperit de la meditació zen.

Kyudo significa “camí de l’arc” ja que, entre d´altres valors, el kyudo és un camí que busca el desenvolupament personal del kyudoka (l’arquer).      Va ser reconegut a Catalunya l’any 2015 com una activitat física i esportiva, i actualment s’encabeix dins un esport federat.

Des que en 2016 la sensei Belén Pérez va realitzar les primeres jornades d'introducció al kyudo a Barcelona s'han iniciat al món del kyudo socis de 8 clubs d'aquesta federació. Com a resultat de tot això actualment (juny de 2017) socis de 4 clubs practiquen kyudo de forma regular.

La secció de kyudo de la federació neix amb la intenció de ser un lloc de trobada dels arquers catalans interessats en la pràctica del kyudo.

Totes aquelles persones que desitgin iniciar-se en aquesta activitat poden dirigir-se a nosaltres per sol·licitar més informació.



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

El kyudo es un arte marcial de tiro con arco japonés que se practica siguiendo los principios de la tradición y con el espíritu de la meditación zen.

Kyudo significa "camino del arco" ya que, entre otros valores, el kyudo es un camino que busca el desarrollo personal del kyudoka (el arquero).

Fue reconocido en Cataluña el año 2015 como una actividad física y deportiva, y actualmente encaja dentro de un deporte federado.

Desde que en 2016 la sensei Belén Pérez realizó las primeras jornadas de introducción al kyudo en Barcelona se han iniciado en el mundo del kyudo socios de 8 clubes de esta federación. Como resultado de todo ello actualmente (junio de 2017) socios de 4 clubes practican kyudo de forma regular.

La sección de kyudo de la federación nace con la intención de ser un lugar de encuentro de los arqueros catalanes interesados ​​en la práctica del kyudo.

Todas aquellas personas que deseen iniciarse en esta actividad pueden dirigirse a nosotros para solicitar más información.

http://www.fcta.cat/kyudo









No hay comentarios:

Publicar un comentario